Jak zaoszczędzić na wypożyczalniach samochodów online

Podróżowanie może ugasić pragnienie przygody, ale koszty transportu szybko się sumują i zanim się zorientujesz, Twój portfel skończy się suchy. Osoby często jeżdżące na wakacje mogą wiedzieć o dyskryminacji cenowej, która jest taktyką stosowaną przez firmy wynajmujące samochody, aby podnieść ceny na podstawie kupującego’lokalizacja i inne czynniki.

Ale czy wiesz jak to ominąć? VPN jest kluczem do obniżenia cen, ale musisz wiedzieć, jak z niego korzystać. Na szczęście, robimy to i nie mamy problemu z przeprowadzeniem Cię krok po kroku przez podróż, która prowadzi do niższych cen wynajmu samochodu. Brać się do rzeczy!

Zarejestruj się w ExpressVPN, aby znaleźć najlepsze oferty wynajmu samochodów.

Jeśli masz ochotę na wędrówki, podziwiamy twoje poczucie przygody, ale prawdopodobnie don’zazdroszczę saldo konta bankowego. Podróżowanie jest drogie, a jeśli robisz to często, koszty szybko się sumują.

Każdy cent uratowany ma znaczenie. Jeśli więc często wynajmujesz samochody na wycieczki, musisz wiedzieć o dyskryminacji cenowej. To’Jest to taktyka stosowana przez firmy wynajmujące samochody, aby różnicować ceny w zależności od lokalizacji. Klienci w bardziej zamożnych krajach są obciążani wyższymi opłatami za swoje samochody, w zależności od tego, co firma spodziewa się, że będą skłonni zapłacić. Wydaje się niesprawiedliwe, prawda? Ponieważ to jest.

Ale inwestowanie w VPN i dokładne porównywanie cen pozwala doświadczonym poszukiwaczom przygód wyrównać szanse.

Gdzie wynająć samochód online - najlepsze strony z wypożyczalniami samochodów

Krok pierwszy, aby uzyskać najlepszą możliwą ofertę wynajmu samochodu online, to wiedzieć, gdzie się udać. Oto najlepiej oceniane, najbardziej niezawodne strony internetowe wynajmu samochodów:

• Szybkość podróży
  • Expedia
  • Kajak
  • VroomVroomVroom
  • com
  • VIPCars
  • AutoSlash
  • Skyscanner Wynajem samochodów

Znajdowanie ofert wynajmu samochodów online - strzeż się dyskryminacji cenowej w Internecie

Firmy chcą zarabiać, kropka. Strony z wypożyczalniami samochodów chcą uzyskać od Ciebie jak najwięcej pieniędzy, jakie mogą. Aby to zrobić, firma wynajmująca samochody zastanawia się, ile konsument byłby skłonny zapłacić za swoje samochody i na tej podstawie ustalała ceny.

Wierzcie lub nie, to, co indywidualny klient jest skłonny zapłacić, różni się znacznie w zależności od kilku czynników. Przy ustalaniu ceny firmy biorą pod uwagę jeden lub wszystkie z następujących elementów:

• Gdzie mieszkasz
  • Informacje przechowywane w plikach cookie
  • Urządzenie, z którego przeglądasz

Zaskoczony? Powinieneś być. Te taktyki są znane jako “ukryta dyskryminacja cenowa” z powodu. W tym artykule naszym głównym celem jest pomoc w wyeliminowaniu dyskryminacji cenowej ze względu na lokalizację.

ty’Zobaczysz niższe ceny, jeśli jesteś tubylcem podróżującym do innego miasta w swoim kraju lub jeśli mieszkasz w biednym kraju.

Wiemy, że potrzebujesz dowodu, że tak się dzieje, my nie’obwiniam cię, a my to mamy. Carrentals.com jest jednym z najbardziej rażących przestępców dyskryminacji cenowej w poszczególnych krajach, dlatego na tej stronie wykorzystaliśmy nasze przykłady.

Po pierwsze, połączyliśmy się z serwerem w USA. Wybraliśmy miejsce odbioru w Los Angeles i miejsce odbioru w San Francisco i znaleźliśmy Toyotę Yaris za 210 USD (po opłatach) przez trzy dni:

Serwer US VPNSerwer US VPN

Jak zaoszczędzić na wypożyczalniach samochodów onlineJak zaoszczędzić na wypożyczalniach samochodów online

Następnie połączyliśmy się z serwerem w Argentynie i po prostu włączyliśmy odświeżanie (zanim to zrobisz, powinieneś wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookie, ale naszym celem było pokazanie, jak szybko zmienia się cena). Oto co się stało:

Kilka centów nie jest ogólnie dużą różnicą, ale okazało się, że jest to dyskryminacja cenowa, dlatego postanowiliśmy przeprowadzić dalsze dochodzenie. Przeszliśmy na kilka różnych serwerów i obserwowaliśmy zmianę cen między tymi dwiema cenami, zanim wpadł na nas pomysł. Tam’Nie ma lepszej wycieczki samochodowej w USA niż wybrzeże do wybrzeża, wschód-zachód. Jeśli odwiedzasz USA z innego kraju, nawet jeśli nie’Aby dokonać tej dokładnej podróży, prawdopodobnie odwiedzasz kilka stanów.

Dla naszego przykładu od wybrzeża do wybrzeża, podłączonego do serwera w USA i dającego sobie miesiąc, żeby być realistą. Znaleźliśmy samochód za 32,64 USD dziennie:

Postanowiliśmy przećwiczyć to, co głosimy, więc wyczyściliśmy pamięć podręczną i pliki cookie, wybraliśmy przeglądarkę incognito i szukaliśmy tej samej podróży na argentyńskim serwerze. Teraz cena wynosiła teraz 33,71 USD za dzień. 1,07 USD dziennie stanowi sumę takiej wielkiej podróży:

Ponieważ po raz trzeci’Urok, ponownie wyczyściliśmy pliki cookie i pamięć podręczną, zalogowaliśmy się w przeglądarce incognito i połączyliśmy z malezyjskim serwerem VPN. To przyniosło najlepsze jak dotąd wyniki. Sam zobacz:

Łącznie brane pod uwagę opłaty’Różnica między tą ceną a najdroższą wynosi ponad 30 USD. Na każdą podróż, to się składa. VPN pozwala zaoszczędzić te pieniądze sekund. To’głupio jest z tego nie korzystać.

Z drugiej strony: W dużych miastach wszystko jest droższe. Chcieliśmy przetestować tę teorię w wypożyczalniach samochodów, tym razem na popularnej stronie internetowej Travelocity.

Po pierwsze, ustawiliśmy naszą lokalizację odbioru na Manhattanie w Nowym Jorku i nie zmieniliśmy miejsca odbioru. Znaleźliśmy Mitsubishi Mirage dostępny za pośrednictwem Enterprise za 400 USD tygodniowo (479 USD po dodatkowych opłatach):

Następnie zmieniliśmy miejsce odbioru na wioskę na przedmieściach około 45 minut poza miastem. Szukaliśmy samochodu przez Enterprise co najmniej podobnej wielkości. Znaleźliśmy Mitsubishi Mirage i byliśmy zaskoczeni różnicą w cenie:

Biorąc pod uwagę wszystkie opłaty, oszczędzasz ponad dwukrotność kwoty, po prostu zmieniając miejsce odbioru na mniejszy obszar. Morał tej opowieści? Jeśli możesz, podnieś samochód w mniejszym mieście i poprowadź go do swojej lokalizacji. Zaoszczędzi ci to drastyczne kwoty pieniędzy.

Chociaż to’czasami trudno jest kontrolować, z jakiego urządzenia wypożyczasz samochód, istnieją dowody, że urządzenie, które kupujesz, również ma znaczenie. Stawki za wypożyczenie samochodu na telefonie komórkowym są tańsze niż na komputerze stacjonarnym, a marka urządzenia również wydaje się mieć znaczenie, a użytkownicy komputerów Mac padają ofiarą najwyższych cen.

Przechytrz portale wypożyczalni samochodów za pomocą VPN

Znalezienie najlepszego samochodu do wynajęcia jest czasochłonne, więc my’zamierzam ułatwić wybór VPN, aby uzyskać najlepszą ofertę na samochód. Istnieje niezliczona ilość do wyboru w Internecie, ale trzy, które szybko doprowadzą Cię do idealnego wypożyczonego samochodu, dzięki czemu możesz skupić się na ważniejszych rzeczach, takich jak planowanie przystanków, które musisz zobaczyć podczas podróży.

Oto lista najlepszych dostawców VPN, którym zalecamy oszukać przeglądarkę i znaleźć najlepsze oferty wynajmu samochodów online. Zobacz więcej polecanych usług VPN do innych celów na naszej stronie Przegląd VPN.

# 1 ExpressVPN - Najlepszy VPN, aby zaoszczędzić na wypożyczeniu samochodu online

ExpressVPN to nasz pierwszy wybór. To’Jako lider w branży pod względem wszystkich potrzeb VPN, wynajem samochodów nie jest wyjątkiem. Dodatki zawarte:

• Wiodąca w branży prędkość, dzięki czemu Twoje połączenie wygrało’t upaść podczas gdy ty’szukam najlepszej oferty
  • Serwery w ponad 148 krajach, więc jest wiele miejsc do wyboru, wiele szans na znalezienie niższej ceny, niż kiedykolwiek sobie wyobrażałeś
  • Szyfrowanie 256-AES, więc Twoje dane są zakodowane. Czytaj: prywatny.
  • Różnorodna kompatybilność, dzięki czemu możesz łączyć się i robić zakupy z dowolnego urządzenia

Plany abonamentowe obejmują 1 rok (99,95 USD), 6 miesięcy (59,95 USD) i 1 miesiąc (12,95 USD miesięcznie) Jeszcze nie sprzedany? Nie ma problemu! 30-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy pozwala wypróbować ją bez ryzyka.

Zarejestruj się za pomocą ExpressVPN tutaj.

Uzyskaj więcej informacji na temat przeglądu ExpressVPN.

# 2 NordVPN

NordVPN to kolejna imponująca kompleksowa usługa VPN, która kładzie szczególny nacisk na prywatność. Te funkcje pomogą Ci szybko znaleźć idealny samochód do wynajęcia:

• Ponad 3000 serwerów w 60 krajach
  • ZA “brak dzienników” zasady, więc nikt cię nie pozna’znalazłem sposób na obejście dyskryminacji cenowej
  • 256-bitowe szyfrowanie AES
  • Aplikacja mobilna, więc to’łatwo jest skorzystać z niższych cen telefonów komórkowych, o których wspomnieliśmy powyżej

Plany subskrypcyjne obejmują plan dwuletni (95,75 USD), plan roczny (83,88 USD) i abonament miesięczny (11,95 USD miesięcznie). Okresowo oferują również plany 3-letnie, aby uzyskać jeszcze lepszą ofertę. Sprawdź na stronie aktualne oferty. Istnieje 30-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy bez ryzyka.

Zarejestruj się w NordVPN tutaj.

Uzyskaj więcej informacji na temat przeglądu NordVPN.

# 3 PrivateVPN

Jako wciąż stosunkowo nieznana opcja, PrivateVPN oferuje funkcje, dzięki którym zakupy w wypożyczalni samochodów będą dziecinnie proste:

• Ponad 80 serwerów w 56 lokalizacjach
  • Kompatybilność z wieloma systemami operacyjnymi
  • Wysokiej jakości sieć zapewniająca dużą prędkość & silne szyfrowanie
  • Nie są przechowywane żadne dzienniki aktywności dla maksymalnej prywatności

Obecnie plany obejmują roczny (54,00 USD z dodatkowym miesiącem bezpłatnie) 3-miesięczny (16,88 USD) lub miesięczny (8,21 USD). Wszystkie plany obejmują 30-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy.

Zarejestruj się za pomocą PrivateVPN tutaj.

Uzyskaj więcej informacji na temat przeglądu PrivateVPN.

Kupuj mądrze - rozważ wszystkie aspekty swojej podróży

VPN sprawia, że ​​wypożyczanie samochodów online jest tańsze i mniej przytłaczające, ale znalezienie najlepszej oferty wciąż wymaga czasu. Oto kilka porad poza korzystaniem z VPN, które pomogą Ci uzyskać najlepszą ofertę:

• Wyczyść pamięć podręczną i usuń pliki cookie przed rozpoczęciem wyszukiwania. Jak wyjaśniono powyżej, jest to ważne, aby sztuczka VPN również działała, ale ogólnie to działa’jest dobrą zasadą prywatności; upewnij się, że mogą’t wykorzystywać twoich informacji do sprzedawania czegokolwiek.
  • Zarezerwuj tylko samochód, którego potrzebujesz. Podczas podróży droga może być kusząca. Jeśli możesz zarezerwować kompakt, zrób to! Kompakty są najmniej popularnymi wypożyczalniami samochodów w USA, więc czasem firmom się kończy. Ale jeśli ty’Zarezerwowałem jeden i zabrakło, muszą dać ci darmowe uaktualnienie.
  • Unikaj wynajmowania samochodów na lotniskach. Lotniska są dogodnymi miejscami do wynajmu samochodów, ale wiedzą o tym. Istnieje mnóstwo ukrytych opłat, a różnica w cenie tylko ze względu na wygodę konieczności przejścia tylko kilku kroków do samochodu. Skorzystaj z transportu publicznego lub wynajmij samochód w hotelu, jeśli możesz.
  • Don’kupić ubezpieczenie. Zadzwoń do firm ubezpieczeniowych i kart kredytowych, aby sprawdzić, czy obejmują one czynsze przed zarezerwowaniem samochodu. Są szanse, że tak. Więc nie’muszą odczuwać presję wyszkoloną przez przedstawicieli handlowych, abyś czuł się, kiedy Ty’ponownie przy kasie, aby podnieść samochód.

Aby uzyskać najbardziej płynną jazdę, użyj VPN

Kupowanie samochodu na wynajem może być stresujące. Tysiące samochodów online czeka na wypożyczenie, a ty potrzebujesz tylko jednego. To’kusi, aby po prostu kliknąć pierwszy znaleziony samochód, który wydaje się odpowiadać Twoim potrzebom. Że’to niezawodny sposób na wyrzucenie pieniędzy w błoto. Korzystanie z VPN do łączenia się z serwerem proxy w innym kraju zapewni lepszą ofertę. Wybierz lokalizacje odbioru w mniejszych miastach i nie spiesz się. VPN to twoja pierwsza linia obrony przed złym interesem, ale aby uniknąć wszelkich nierówności na drodze do wynajętego samochodu, upewnij się, że bierzesz pod uwagę wszystkie swoje potrzeby.

Brayan Jackson Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.